Job en Eef in Azië

De grote vakantie

Hallo lezer,

Welkom op ons reisblog.

Waarom?

Tijdens de donkere regenachtige wintermaanden vorig jaar ontstond het idee om een winter in Nederland over te slaan en een lange tijd op reis te gaan. Wat is er heerlijker dan 4 maanden vakantie vieren? Omdat we geen haast hebben kunnen we langer op plekken blijven waar we het naar ons zin hebben en naar plekken toe waar we anders niet snel zullen komen.

Route

Omdat wij vorig jaar een hele fijne vakantie in Indonesië hebben gehad, besloten we meer van Azië te willen zien. Reizen door Azië is daarnaast makkelijk, goedkoop, de cultuur is interessant, er zijn mooie witte stranden, het eten is meestal lekker en de mensen zijn erg aardig enz. enz.

Op zondagavond 4 oktober 2009 vertrekken we naar Hong Kong om een aantal weken in Zuid-West China rond te kijken, waarna we waarschijnlijk doorreizen naar Vietnam en Cambodja. Wat we daarna gaan doen, is ook voor ons nog een verrassing.

Verhaaltjes

Op deze site zullen we af en toe een verhaaltje zetten en foto's, misschien video's. Verwacht geen gedetailleerde dagbeschrijvingen van a tot z. Reacties vinden we heel leuk, deze kun je kwijt onderaan de verhaaltjes. Via de kaart weet je altijd precies waar we ons op de wereldbol bevinden.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaaltje of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mailadres achter te laten in de rechter kolom.

Job en Evelyn

Ine en Johan

We hopen dat jullie niet aan het ballonvaren hebben meegedaan.
We weten natuurlijk dat jullie niet iedere dag schrijven, maar als ouders kun je het niet laten om toch dagelijks even naar de site te gaan.

joke de vries

Ine heeft me de link gegeven om jullie reisverhaal te kunnen lezen. Geweldig leuk, om op deze manier te reageren. En zo als je ziet, ben ik erg benieuwd naar het vervolg de komende 4 maanden.
Wat een geweldig idee om er zomaar 4 maanden tussenuit te gaan. Ik hoop dat jullie veel mooie, ontroerende, walgelijke en bijzondere dingen mag tegenkomen. Groeten, Joke.

Ine en Johan

Weer bedankt voor de fijne berichten, behalve de regen, maar jullie weten steeds weer een oplossing te vinden. Hebben jullie nog aan de Sint gedacht. Op de vlijekreek was het heel gezellig. Liefs van ons